onsdag 14 oktober 2009

Rethosta

Jag tycker om att sova. Gillar att gå och lägga mig i tid, tro det eller ej.
Men samma sak händer som förra natten. Rethostan håller mig vaken. Det konstiga är ju att den inte är så här under dagarna utan alltid på kvällen :-s
Så jobbigt. Och jag måste sova snart för annars är tålamodet helt borta.
Jag hoppas på bra väder i morrn (idag blir det ju nu..onsdag i alla fall).. sugen på promenad nu... Ganska svalt nu ju också.
Hoppas jag får med mig nån bara.
Vem kan säga nej till en rask promenad? ;-)

Hade egentligen något helt annat att blogga om, men jag känner att jag orkar inte.. är för trött.
Jobbar senare idag, hade egentligen ett viktigt möte på morgonen men då jag råkade säga ja till att börja tidigare på jobbet i all hast så var jag tvungen att boka om tiden. Så den 21:a får jag göra ett nytt försök till att träffa henne.
Tänkte att jag måste testa det. Kanske får napp då?

Till Sävar-Anna: jasså jobbar han på Ica.. vore perfekt med banankartonger.. har en del att packa ändå :-s

Jag håller tummarna för att jag under dagen får ett bra besked på sms och ett bra besked på mailen.

Well nu ska jag halsa något varmt så jag kan svälja normalt...och kanske få sova ?
Igår tisdag på jobbet så frågade dom om jag kunde börja kl 8 istället för 10. Jag svarade ja direkt. Och dom vart så tacksam och sa:" tack va bra, det är alltid tacksamt att fråga dig, du kan alltid".

Så då svarade jag att jag känner mig som en lättfotad arbetsslampa som säger ja till allt *garv*.. nu är det inte så tack och lov, men pengar vill man ju ha ändå, främst i oktober månad, för November...det är då alla klappar ska inhandlas..i stort sett.

Nä nu måste jag gå och göra nåt drastiskt åt halsen. Vill sova.

Kram till er alla!

Inga kommentarer: