torsdag 15 oktober 2009

Ledig


Torsdag.. ledig idag.

Vad gör man då?

Har pratat med lerstenen idag och förklarat och berättat om intresset över en lägenhet som jag hittat (eller 2). Dom skulle gå igenom lägenheterna och intresseanmälningarna så skulle hon höra av sig.

Men hon lät så jäkla positiv och trevlig. Gud va skönt att slippa sådana där otrevliga växelhäxor.

Så jag får se om hon hör av sig i början av nästa vecka då.


Har tackat nej till lägenheten på Böläng idag. Då man inte får tag i personen så känns det som inte lönt. Like a bad sign.

Så jag får vänta.


Har räknat ut att om jag skulle få det bostadsbidrag som jag räknat ut så skulle jag kunna bo kvar. Men en fyra? Då det bara är jag och Emilia sen så känns det som ett rum för mycket. Eller?


Har också försökt installera photoshop på datorn. Höll på hela gårdagskvällen.

Men har som inte riktigt lärt mig denna dator än, men det kommer :-D

Ska fortsätta lite idag också.


Nä nu är gröten uppäten och nu ska man ta och göra något vettigt med sitt liv. Kanske.

Är som ensam hela dagen i stort sett, ganska skönt då det är tyst och lugnt, enbart grannarna som lever om, vilket påminner mig att jag måste maila vaktmästaren.

Jag orkar inte bära henne och barnvagnen hela tiden upp och ner för trappen. Det är så tungt för min ännu otränade rygg. Så han måste ta tag i det där nu. Tror han är liiiite smått konflikträdd.

Men hissen ska ju användas för handikappade och för oss som har barnvagnar för att slippa konka. Nu har hissen inte funkat på hur länge som helst, och jag är LESS.


Ta hand om er där ute i Sveriges avlånga land.


Kram!!

Inga kommentarer: