torsdag 15 oktober 2009

Månadens varor 2

Bakpulvret kan ni ju räkna ut... Bakar en hel del, främst då jag är... frustrerad.. nu var det ett tag sen jag baka, eller förra veckan, men ändå.
Då bakade jag till jobbet. Dumlekakorna som är så populära där :-)
Och vad har man ovanpå dom? Jo Noblesse.
Noblesse är säkert gott, speciellt alla andra smaker än originalet.. men har karaktär nog att inte småäta under bakningen, eller provsmakar inte heller efteråt.

Skinkan är också min.. tycker det kan vara gott att ha på smörgås ibland. Även dottern tycker om det.

Lasagnen och fiskbullarna är jag oskyldig till. Lasagne tycker jag om då man gör den själv, inte sån där köpt. Smakar så konstigt.
Fiskbullar är väl ingen stor favorit direkt, kan äta dom, men väljer hellre något annat.

Diskmedlet kvar.. då man har diskmaskin så är det praktiskt att ha något som gör rent disken också :-P

Inga kommentarer: