torsdag 15 oktober 2009

Torsdag

Onsdagen tillbringades på jobbet. Sen till dag..förlåt.. förskolan :-P och sen till jobbet. Dock ingen där då jag kom så ingen märkte det :-D
Sedan sen till dagis (2 minuter bara pga trafiken) då jag ska hämta det trötta lilltrollet.
Blev till och med utkörd hos en tant idag då jag var såååå sjuk *haha*
Hade cyklat till henne och då drog det ju vilket medförde att det började rinna i snoken såklart.. nä då var ju jag så dödssjuk så nej nej nej.
Kommer tillbaka upp på jobbet och får då höra att Carola hade hos samma tant tidigare på morgonen pratat om influensan och hur viktigt det var med vaccinationen. Så tack för den Carola ;-)

Hann med att göra en Clara också.
Skäms, men bjuder på denna, hoppas ni sitter med ett leende på läpparna då ni läst vad jag nu kommer skriva.
Jo efter lunchen så skulle jag ha en utav arbetsbilarna. Blåser igång den och tinar upp framrutan då den tydligen inte använts på morgonen.
Hur som helst så tänker jag inte mer på det utan lägger i backen och börjar rulla bakåt. Musiken är relativt hög som vanligt oh sedan börjar jag rulla.
På sträckan där det var 50 så hör jag hur det slår lite under bilen, men kan som inte förstå varför. Men tänkte att jag kanske körde över något just då, bara det att det skedde lite för ofta.

När jag kommer till min andra tant som jag hade efter lunch som jag dessutom ska åka och handla med så upptäcker jag hos henne vad konstig fronten ser ut. Ser att just då så står bilens högra framdäck på motorvärmarsladdens ena ände.... den andra änden sitter fortfarande fast i motorvärmaruttaget på bilen :-$
Pinsamt!
Inte så konstigt att det "slog" under bilen *hahaha*
Jag fattar inte varför jag inte såg det... brukar ju vara så försiktig med arbetsbilar som jag kör eller kompisars bilar.. men denna gång var jag visst disträ.

Nä nu ska jag sova.
Är ledig idag (torsdag).. så om någon vill hitta på något så är det bara att höra av sig.. inga planer på hela dagen faktiskt.

Kram och god natt Sverige!

Inga kommentarer: