fredag 2 oktober 2009

Internetsallad

I love internet. Inte så svårt att räkna ut kanske men i alla fall. Idag då jag kom till mor och far så var jag ju ganska hungrig. Så jag beställde sallad på nätet. Hur gott som helst, men ack så mycket och man vart som lite övermätt...egentligen illamående. Men det var det värt :-D

Fredagen är till enda och lördagen är i antågande. Tro vad man ska hitta på då?

Förslag?
På söndan har jag barnvakt så vi får se vart bilen tar mig. Ikea? Jenny? eller både och? Eller nåt annat. Jag får se. Dotra snarkar sådär sött som bara hon kan. Men morfar hade hon saknat. Dumheter att ligga på sjukhus sådär :-P
Hon gick direkt till honom i vardagsrummet hoppade upp i famnen och la huvudet på hans axel och nästan somnade :-D
Ska strax sova, ska bara lägga in lite bilder på bloggen ju och göra lite ändringar.

Kram så länge

p.s: Ja é int bitter ;-)

Inga kommentarer: