tisdag 6 oktober 2009

Blir smått galen på nåt jag inte förstår

Okej killar förstår man ju inte alls, så är det ju, i och för sig är väl inte vi tjejer lättare att förstå heller, men det talar vi tyst om ;-)

Men datorer. Guds straff till kvinnorna.
Mitt officepaket som ingår i datorn ska ha en produktnyckel som man ska fylla i för att man ska kunna använda den tokmycket och inte bara ett fåtal gånger.
När jag inser att officenyckeln sitter fast på datorn fast på undersidan så ropar jag "tjo ho" och börjar fylla i för glatta livet. Älskar word så att jag kan skriva blogginlägg när som helst, och långa så att det bara är att kopiera in.

Nä men då säger data(svordomar) att produktnyckeln är felaktig. Jag har skrivit av den på papper bokstav för bokstav och siffra för siffra, inget fel liksom. Men det funkar inte för att det är fel och jag får tuppjuck.
Vad gör jag nu???
Måste dessutom leta upp en frisör som inte är gräsligt dyr, men då mina kära föräldrar där pappan har ständig PMS just nu kom på att dom skulle göra ärenden på stan så kommer jag inte iväg. Ska vara ute hos B vid 15 och lasta i däcken i bilen. HALLÅ!!!

Okej att det forskas om cancer, hiv och influensor av olika slag är helt okej men varför kan dom inte hitta ett riktigt ordentligt jäkla piller som tar bort tidsoptimism och stress?
Tänk på det ni!

Nej dax att sminka sig så att man inte skrämmer folk på stan.

Stor kram till er alla!

Inga kommentarer: