torsdag 19 mars 2009

åh så tröttsamt

Tänk om man kunde vara mer teknisk. Efter strulet med Messenger Live så försökte jag då att avinstallera skiten och börja om på nytt. Det är ju så att dom borde ha en annan slags lösning om nu inte nya msn funkar på ens dator, då borde man kunna få chans att ladda ner den senast gamla versionen, men icke.
Nu är jag utan msn, har dessutom lyckas av någon konstig anledning tagit bort nåt program så att man inte kan använda sig utav Internet Explorer. Och då man ska in på ams hemsida och ska välja län så frågar datorn med vilket program man vill öppna filen... hallå???
Min sambo kommer snart hem. Jag är hur teknisk som helst gällande mobiler av olika märken. Men datorer?? I suck!!!

Hoppas han får till det, annars får vi ringa över Anders ikväll. För jag måste kunna söka jobb här hemma, jag får tuppjuck om jag måste gå på ams. Så roligt är det inte att betala parkeringsavgift.

Nä nu ska jag ta mina medicinsbiverkningar och dricka lite mera vatten och vila innan Emilia vaknar. Men känner jag henne rätt så kommer hon vakna så fort jag snuddar kudden.

Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok.. jag har kollat överallt men det finns inget för 09 för mig..

jaja jag får vänta tills papperen kommer hem.. vill verkligen inte betala i år.. förra året betalade jag 2800:-.. åsså fick jag 3500:- varje månad :(

Anonym sa...

funkar inte ams med firefox då? vi kör aldrig med explorer.. det programmet bara kraschar..

jag har gamla msn installations filen om du vill ha den.. skicka din mail adres kan jag maila den.

jag har ju haft problem med att få nya msn att funka men en dag så funkade det.. :)