tisdag 10 mars 2009

Inget viktigt

God kväll på er.
Hoppas ni haft en bra tisdag, min har varit rätt okej, dötrist på eftermiddan/kvällen.
Dagarna känns extra lång då man inte har nåt att göra.

Jag vet väl egentligen inte vad jag ska blogga om.
I morrn går en Tradera-auktion ut..sitter som på nålar i morrn efter 15.20.

Idag på Mix Megapol på morgonen så pratade dom om olika saker, men främst om roliga felstavningar och liknande på menyer och så.
Även särskrivningar.
Jag älskar särskrivningar. Man kan ha riktigt roligt då man sitter och läser sånt.
Skum tomte etc.
Förgyll min dag genom att kommentera med lite roliga särskrivningar.

Nä om man kanske skulle ta och lägga sig kanske. Alltid sena kvällar, förstår inte hur länge jag ska orka.
Vägning på fredag. Längtar inte. Känns inte som en bra vecka, dessutom måste jag gå och hämta ut ny medicin ganska snart också. Är inne på sista tabletterna såg jag. Får se om imorrn är en bra dag att vandra till sjukhuset.

kram till er

1 kommentar:

Pernilla sa...

Rolig särskrivning på en pizzeria någonstans i Ume:
purj o lök

Tänk att få en pizza med lite purj eller lök på!!