onsdag 4 mars 2009

Dag 2

Så då var dag 2 på dagis avklarad. Ja jag säger dagis, förskola låter så strikt.
Det gick bra idag. När jag klätt av henne ytterkläderna och satte ner henne på golvet så kröp hon direkt iväg och in i lokalen.
Sen satt hon i pölen resten av tiden typ....en sån skulle man ha...
åh jag hittade en butik på nätet igår med lite roliga men dock dyra tyger, med bland annat fem myror :-D
Jag älskar fem myror är fler än fyra elefanter.
Speciellt dessa gillade jag:

Såg att dom fanns i blått och vitt på Sagolika ting.
Snart är det dax för gummans födelsedag. Åh vi har köpt nånting som hon förhoppningsvis kommer älska. Så kanske man kan få ha våran ifred.
Får se.

Usch har kläder som behövs strykas..less på sånt.. och så var vi tillbaka på ruta ett. Disken på diskbänken står fortfarande, tydligen så tror min sambo att han har en hemmafru, well jag är inte som dom på Wisteria Lane.

Och tvätten då, sätta igång tvätt går bra, men inte att hänga den eller stryka den, för att det ska ske så måste man be....saknas bara att man ska be på sina knän också.

Äh nu är jag trött och less.
Bäst man lägger sig i soffan en stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns ju sånna kläder på Lindex.. fem myror är fler än fyra elefanter :D