lördag 21 mars 2009

En dag

Jaaaaaaa Nu funkar msn igen.
Hur då undrar då ni, jo jag förstår att ni ivrigt har väntat :-P
Som ni vet så är jag så grrrymt teknisk på datorer :-s
Så vi fick ju formatera om hela datorn, fast det var väl skönt egentligen för den har blivit så mycket snabbare nu, känns som ny igen. Installerade om msn och valde bort de andra programmen som man kunde få med som jag kände var helt onödiga egentligen och nu funkar det igen :-D

Igår då så kom tunikasetet, har lånat nål och tråd från grannen så nu ska man laga det lilla stället som var trasigt. I helgen måste jag nog stryka lite kläder, och sy den där förbenade dockan.
Så kan man klä dockan till veckan. Och sätta dit "hår" och så.
Ser nu 2 killar som joggar runt det här området, tror dom är inne på 3:dje eller 4:de varvet..dom får det att se så lätt ut :-s

Igår fick vi papper, om vi tackar JA så börjar Emilia på Blåkulla till hösten. Det är ju lite närmare oss så man kan gå och hämta och lämna henne. Fast vi har inte tackat JA än... jag känner vemod, det är ju långt till dagiset hon är på nu, men personeln är så bra..ja vi får se..lär ju skriva på papperet i alla fall.

Nä nu är det väl bäst jag drar igång med mina sysslor :-D

ciao.

Inga kommentarer: