torsdag 12 mars 2009

Lugn och tråkig dag

En sån dag.
Totalt görolös.
Dagis först som vanligt, medans hon var där så åkte vi och käka frukost och sedan så tänkte vi köpa en pärm som dom ska ha på dagis. Kom på Maxi och såg att pärmarna som fanns där var det två barn på avdelningen som redan hade sånna pärmar. Så imorrn då sambon är ledig hela dagen ska vi leta efter en pärm, hittade en på en bokaffär idag, men han hade inte företagskortet med sig så vi ska ta det imorrn. Så i helgen ska jag klippa och klistra så att det blir kanon.
Sedan då vi kom hem så gav vi Emilia käk och sedan tog jag ut henne i vagnen i hopp om att hon skulle somna. Ack va fel man kan ha ibland. Skulle på sjukhusapoteket och hämta medicin. Och måste säga att gångvägarna dit är fullkomligt värdelösa. Det känns liksom inte att det är skottat för fem öre. Jag var helt slut då jag äntligen kom hem igen. Först ett barn, en tung vagn och ett före som inte är av denna värld. Har så jäkla ont i ryggen nu. Och har försökt vila, men då jag inte får min dotter att vila vad gör man? Hon somnar ju aldrig, det är 3:dje gången jag försöker nu...och än sover hon inte. *suck*
Snart är det ingen mening att försöka nå mer. Men det blir ju skoj, hon kommer vara så jäkla grinig vid 18 tiden.

Fick våran första dagisräkning idag. Helt sjukt, det var ju inte så farligt dyrt ju.
Annars blir helgen lugn och värdelös. Vet inte vad jag ska göra riktigt.
Imorrn är det vägdag. Vägde mig igår eftermiddag och det såg bra ut, men man ska aldrig säga aldrig.
Torsdagar är så tråkiga...
hoppas ni har en roligare dag än jag.

Kram

Inga kommentarer: