måndag 23 mars 2009

Hur ska jag göra? Tips mottages

Åhhhhh jag vet inte hur jag ska göra som. Vill ha denna:
Och kan få den "billigt" via Telia eftersom jag har abbonemang och samtidigt förnyar jag mitt abbonemang i samband med köpet.
Då jag väljer vad för slags abbonemang det ska vara så kommer jag upp i 328 kr per månad, vilket är ungefär vad jag ligger på i dagens läge på det mobila planet, det blir till och med billigare typ. Sen kommer vi säga upp hemtelefonen eftersom det inte ringer nån och vi ringer sällan någon. Onödig utgift med andra ord. Åhhhh jag blir så osäker. Jag har ju gjort så här förut, i och för sig så var ju avgifter och sånt sjukt dyrt då och det känns ju som om man aldrig betalat klart telefonen ju, vet att det är billigare att köpa telefonen kontakt så att säga, men har knappast dom pengarna nu liksom.
Det viktigaste för mig med en mobil är kameran. Och denna har ju 8,1 megapixel. Det är mer än vad våran digitalkamera har. Har hört att måna är väldigt nöjda med sin som har köpt den. Nån tyckte att det var klumpigt att sms:a, men det kanske man lär sig? Jag trodde ju inte jag skulle kunna hantera tangenterna på den jag har nu men det har ju gått som en dans. Det är bara det att den så sakteligt börjar ge upp, den dör inte bara sådär, men knapparna börjar ge upp. Hur göra?

Inga kommentarer: