onsdag 18 mars 2009

hahaha

Tingeling tingeling, come on baby shake that thing.
Försöker lära mig att tycka om den, men det är svårt.

Hörde en underbar reklam idag då jag var på väg till dagis. Det är reklam för .... ja jag kommer inte ihåg just nu.
Då är det ett barn som har ringt in till ett radioprogram och ska tävla, han väljer siffran sju och programledaren ställer frågan: Ge mig 3 frukter som börjar på bokstaven B.
Barnet: Banan
Programledaren: japp, och så 2 till
Barnet: mmmm
Programledaren: Alltså 3 frukter som börjar på bokstaven B.
Barnet: ja...hmm..
Programledaren: Vad kan börja på bokstaven B mer än bananer?

Barnet: Ja men Bapelsin då gubbjävel, skriker barnet och lägger på luren.

Sen låter det:"vill du också vinna"..... men som sagt kommer inte ihåg för vad det gjordes reklam för... ni vet, då man börjar komma över 25 års strecket..så sätter demensen in :-D

Nä nu ska jag fortsätta lägga ut annonser på Tradera.

Inga kommentarer: