onsdag 18 mars 2009

Ännu en berömd lista

Hittade en lista jag gillade....Nu får ni svar på nästan allt...är lite trött men det gick

Lovar du att vara ärlig? Jaoo


Du heter:
Tina Helene Bylund


Smeknamn: THB?? nej jag vet inte, men då jag säger THB så tror folk att det är en drog, dom har glömt bort Ghb :-S


Låt som när du är ledsen sörjer till? I hate you so much right now med Kellis


Beroende av: Tradera Tradera och Tradera, där finns allt.


Vem behöver du mest just nu: Emilia behöver mig ganska mycket.


Vad tror folk om dig? Det vill jag nog inte veta... Vissa personer tror lite väl mycket bara.

Stämmer det? Nja jag vet inte, men Vissa dömmer väl lite väl fort tycker jag, främst då dom inte känner mig fullt ut.

Vad får du oftast komplimanger för? Oj... att jag är rolig

Vad säger du för att imponera på någon? Det beror på om det är man eller kvinna.

Hur imponerar man på dig? Vara ärlig, ha humor och delge om det finns nåt på Tradera som kan intressera mig :-P

Brukar du skratta för dig själv? ja det klart, oftast är det fräckisar som man får på sms

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hehe, hon kommer då inte att sjunka i alla fall, och inte lägre heller!"

Vilken är din favoritmålning: Det är Trollbröllop som vi fått av sambons pappa innan han gick bort. En tavla av Rolf Lidberg - Original!

Var bor du? Tomtebo - Umeå


Trivs du där: Jo det gör jag, men det skulle inte vart fel med fler kvadrat och en "Riktig!" hiss.

Äger du några converse: Say what?

Sprit, cider, vin eller öl: Allt ihopa!! gärna under samma kväll i lagoma mängder, dock inte Baileys ;-)

Brukar du bli för full: Jag dricker så jäkla sällan, så då jag väl gör det så.. ja låt oss säga att jag är billig i drift :-P

Vad har du för mobil operatör: Telia. Har nyss förnyat abbonemanget. Har inte orkat byta än. Men innan jag fyller 30. Dvs en sak jag kan tillägga på listan "Att göra innan jag fyller 30!".

Är du allergisk i mot något: jo... är allergisk mot tyngdkraften

Har du haft sex idag: Nej tyvärr inte. 10 december senast

Nästa mål i ditt liv: Få ett arbete som jag får vara på i minst 6 månader.


Hur svarar du i mobilen: Skyddat: "Ja hallå?" Visat nummer: "Ja det är Tina"

Vem ringde du senast? Linnea, men hon behagade inte att svara :-P

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Du får komma med henne till dörren så slipper jag ta på mig skorna"

Antal timmar sömn inatt: knappt 6½ timmar

Sov du ensam: Nej

Tycker du om din pappa: Ja det gör jag, har alltid varit pappas flicka

Brukar du komma i tid: Till arbeten är jag alltid i tid...till dagis...nja blivit tidsoptimist sen man fick barn

När mår du bra: När Emilia är sådär gosig på kvällen, och då jag druckit minst 2 liter vatten per dag

När blev du fotad senast: Oj... tror det var i Fredags

Hur känner du dig nu: Trött och huvudvärken gör sig påmind

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, grått och lila..jo och svart


Vad tycker du om fötter: Jo dom är väl okej...än så länge så kan jag gå med dom ;-)

Är du smart: Nja Vissa tycker nog inte det, men jag har 125 i IQ enligt senaste testet

Var du aktiv i skolan: Ja jag spelade fotboll...

Vad saknar du: Alla mina miljoner som bara väntar på att få ploppa upp på mitt konto.. any day now :-)

Hade du en bra kväll igår: Nja..låg större delen av kvällen med kraftig huvudvärk.

Favorit dryck på morgonen: Vatten eller nyttig fruktjuice

Rakar du benen: Alla kvinnor bara äääääääälskar den där härliga vinterpälsen på varje ben?? No! okej.. jo jag rakar benen så ofta jag känner att jag hinner.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 24 som vanligt..*fy mig*

Är du blyg? Jo det är jag, fast det beror på situation.

Sysslar du med någon idrott: Nej slutade med fotbollen i 8:an. Men nu tränar man bara.

Vill du hellre ha mail än brev: Vilket som, charmigt med snigelpost.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo det kan väl hända för vissa.

Har du spytt offentligt: Hmm.. nja inte inför hur många människor som helst, bara inför en eller högst två personer.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hahahahaha det säger jag inte.

Är du nöjd med ditt liv: Jo det är väl okej, men det är aldrig fel om det kan bli bättre:-)

Är du bortskämd: Nej det är jag absolut inte, men min dotter kan vara det ibland, men det trappar vi ner på.

Vad gör du i morgon: Emilia har ledig dag från dagis så det blir promenad ute och en del tvättande.

Vad är det värsta du vet? Folk som snackar skit om de som dom inte ens känner.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag är faktiskt väldigt ekonomisk.

Vad behöver du just nu? En ny mobil och en laptop.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm...Kate Winslet

Vad längtar du till? Freitag

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo de vänner som jag umgås med eller ofta har kontakt med eller som har kontakt med mig är väldigt bra vänner.

Vad använder du för shampoo? Head & Shoulders för det får mitt hår glansigt tycker jag. Har dock inte mjäll!

Vad är det finaste du fått? Emilia såklart.


En speciell dag du minns: 6 mars.


Hur gammal är du: 25 långa år.


Tycker du om någon just nu: Mina underbara grannar i båda husen som ställer upp så ofta dom kan och hjälper till med div.

Om fem månader: Oj... då hoppas jag att jag har ett arbete och att Emilia förhoppningsvis traskar själv.

Du samlar på: Tvätt *haha* nä jag vet inte...

Gröna eller röda äppeln: Nja Rödgula gärna...

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oj... min sambo eller nån av mina vänner.

Gillar du golf: Ehh nej det är tråkigt, men för dom som tycker om det så är det säkert kul.

Vilken tid gick du upp idag: 07:00 då larmet ringde

Har du sovit i din egna säng inatt: jo... soffan är så obekväm ;-)

Har du strumpor på dig nu: Jo det har jag annars blir det kallt

Vad ska du göra ikväll: Ska gå ner till grannen och bjuda på fika och se på Grey's

Är det okej att gråta: Ja det är klart att det är... det är så jäkla naturligt.

När grät du senast: Kommer inte ihåg, v ar ett tag sen, har blivit en sten på sista tiden.

Laddar du ner musik och film från Internet: *Visslar* och tittar bort

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en ny mobil och en laptop.

Bär du glasögon eller linser: Jag har glasögon, Linser suger.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej jag tycker det inte är viktigt, men de håller bättre i längden, mer kvalité.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 7 every morning.

Har du piercing: Nej det har jag inte, men jag har tatueringar

Vill du gifta dig: Jo kanske

Vill du ha barn: Ja jag vill gärna ha ett syskon till Emilia

Solar du ofta: Nej tyvärr inte... utnyttjar solen på sommaren istället.

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag

Gillar du att dansa: hahaha en till sak till listan som jag nämnde en bit upp i formuläret.

Är du flygrädd: Ja det är jag, fast har hittills bara flugit i helikopter...

Hur vig är du: vad är det?...enbart som bebis

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller juice


Vilken är din favoritglass: Hmm... om det ska vara nåt så får det gärna vara nånting med choklad eller nöt.

Tror du på ett liv efter döden: Nej egentligen inte, förnekar ännu döden och hoppas på att kunna leva för alltid

Tycker du om sushi: Nope...

Vad äter du helst när du ser på film: Antingen dricker jag vatten eller så mumsar jag gärna på popcorn eller mörk choklad.

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp still married

Har du tandläkarskräck: Nej jag älskar att vara där, men det beror ju också på att jag än så länge inte haft nåt hål över huvud taget att laga.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Innan barn: morgonmänniska efter barn: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo det har jag nog i mina unga dar

Biter du på naglarna: Nej jag kan inte det

Röker du: Nej, aldrig i livet

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker till 3 gånger i veckan

Senaste låt du hörde: Tingeling tingeling, come on baby shake that thing

Vad gör du på helgerna: Umgås med familjen min och grannarna...smygfluktar på tradera och så

Inga kommentarer: