onsdag 18 mars 2009

Rngde precis


Ska på arbetsintervju på fredag... Hon ringde precis... timvik men det är väl bättre än ingenting, och troligtvis sommarjobb. Hade ju inte vart fel med sommarjobb lite närmare....typ Carlshem *blink blink*
Nja jag måste ringa Attendo och kolla om dom söker nåt inför sommaren.

Så på fredag efter lämning på dagis.
Kom precis på då jag lagt på att våran bil är på verkstad för byte av kamrem, och den blir troligtvis ståendes på fredagen också. Sambon kanske kan skjutsa?? Går ju inga bussar till dagis direkt :-(

Hoppas det leder till nånting, vore så skoj om man kunde få nåt som får en att se ljust på vardagen igen. Komma ut och jobba lite.

Ganska ironiskt egentligen, då vi bodde på Umedalen så hade jag jobbet (lokalen) på Ålidhem och nu då jag bor på Tomtebo så kanske jag får arbetsplats på Umedalen *haha* varför flyttade man?? :-D

Inga kommentarer: