torsdag 19 mars 2009

Hur konstigt kan det bli

Var hos grannen igår. Fikade och såg på Grey's , Dirty Sexy Money och halva Seinfeld.
Men hallå?
Hur fan kan en serie som Dirty Sexy Money sluta sådär? Okej om den slutar sådär inför en säsongsavslutning, men den har ju slutat produceras för gott i Usa efter just det avsnittet. Och om det är dalande tittarsiffror så kunde dom ha gjort ett bättre slut... eller hur? Nä nu vart man less. Okej att det är dåliga slut i en film, men i en serie där det verkligen har hänt så himla mycket, där måste ju saker och ting få en ordentlig förklaring.
Nu sitter man här i ovisshet ju.

Idag är Emilia hemma från dagis, och hon ville inte ge sin kära mor någon sovmorgon :-S
Idag vet jag inte vad det blir, det är ju så äckligt soligt ute... alltså jag har inget emot solen så... men jag har ju nåt fel i kroppen, först så har jag inte fått min mens sen oktober, och så tar jag tabletter som ska hjälpa till att tappa vikt. Biverkning på tabletterna är svettningar bla men det ligger på mindre vanliga biverkningar. Så klart att jag fiock det. Sen att mensen inte har kommit gör ju att man känner sig i klimakteriet, hela tiden!. Det är inge skoj. Jag vill verkligen ha mens, nu börjar jag bli orolig för att det är nåt allvarligt fel i kroppen. Sen förstår jag inte hur en läkare kan skicka en remiss som aldrig kommer, för jag personligen ser det som en allvarlig grej då mensen inte dyker upp sen oktober. Hur lång tid ska man behöva vänta på att få en riktig undersökning?

Inga kommentarer: