söndag 22 mars 2009

Woodooo

Den tar form

Nu går det åt rätt håll

Sådär! Nu är woodoo-dockan eller kasslerdockan klar.
Ja det ska ju som sagt göras en docka till dagis, och eftersom det inte fanns tid i fredags att sitta med det på dagis så gjorde jag den hemma istället.
Många svordomar vart det men såhär blev det. Imorrn så måste jag försöka att hitta tyger att klä den. Ska se vad som finns på dagis, plus att jag ska rita ansikte och få dit nån slags frisyr.
Jag gick och la mig halv 4 i natt, och då var den ändå inte klar då, utan det sista gjorde jag nu i förmiddags.
Nu sover hon i vagnen på balkongen. Första gången vi gör så, hon var lite grinig först så jag tänkte att hon kanske var lite hungrig. Fixade välling och gick ut då sover hon så sött. Snacka om skillnad från sekund till sekund.

Nä nu ska jag ta och fixa lite viktigt pappersgöra. Måste kopiera och ha mig, papper som ska till a-kassan och papper som ska till min nya handläggare på ams.
Det komiska var att då jag gick på ams och anmälde mig så sa hon som skrev in mig att min förra handläggare hon hade ungdomar upp till 25år, "nu får du en annan för du är ingen ungdom längre". Tack det kändes inte alls, har nog mycket ångest över att jag blir äldre, kasta vatten på en kvarn bara! :-D

Inga kommentarer: