lördag 14 mars 2009

Något som piggar upp mig är en lista ;-)

1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv

Äldsta bilden på denna dator. Ja... det där var 20 kilo sen.




2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring


- Som sagt för ny dator för det, men här var man ung ;-)


3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu.



Den här bjuder jag verkligen på, tagen igår, ser ut som om jag har värsta hängande bomberna också. Halvliggandes, testande av Emilias nya mössa.


4. Berätta 5 saker som du inte tror så många vet om dig

- Jag älskar att läsa om kändisar och kungafamiljen.
- Jag har haft över 30 sexpartners genom åren
- Jag är en hejjare på såser
- Jag har hamnat på akuten efter att ha groggat hembränt med hallonsaft
- Jag har ett förflutet som många inte vet om, vissa bekantskaper skulle folk inte tro på mig om jag berättade på vilket sätt jag lärt känna dom på från början.

5. Är dina föräldrar skilda?
Nope... still going

6. Hur många syskon har du?
1 syster, blir 38 i år
1 bror, blir 36 i år
och 1 bror som blir 31 i år

7. Har du någon sjukdom?
ja fult frisk har jag väl aldrig varit :-P

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner?
Har ingen bästa vän, men har många bra vänner.

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans isåfall?
Ja det har jag, vi är inne på snart vårat fjärde år tillsammans.

10. Vart bor du? I lägenhet själv, hos mamma och pappa?
Vi bor i lägenhet uppe i Ume

11. Går du i skolan eller jobbar du? Vad utbildar du dig till och vad jobbar du med?
Jag är mammaledig..men från och med måndag är jag arbetslös igen.. är utbildad usk.a.

12. Skriv upp de 5 äckligaste sakerna du vet.
- Missbrukare
- A-lagare
- Stora öppna sår
- Bortopererade cancerknöls-sår
- Mina ex

13. Nämn 5 bloggar som du läser

Lillemor
Pernilla
Hannah
Zandra
Sabina

1 kommentar:

Fangoria sa...

Hej själv! Kul att du läser min blogg!!! Och att du gillade Kirons rum!!!

Klädhängaren och mätstickan kommer från Dollarstore för nån säsong sen, även de små tavlorna är därifrån.
Walliesarna på byrån hittade jag på Tradera, snokade reda på en auktion med likadana här:

http://www.tradera.com/-5-st-JENNY-S-SAFARI-sma-Wallies--auktion_86732376
9

Ska kika runt lite på din blogg nu! Ha det gott!
/Hanna K