lördag 7 mars 2009

en vanlig dag



Ja idag har det varit en lugn dag, alldeles för lugn.
Var först på stan med Linnea och leta present till en kusin till henne.
Sedan fikade vi på Station. Mycket folk, många kändisar.

Sedan hem, och gjorde absolut ingenting.
Låg på luftmadrassen och busade med Emilia. Hon har totalt ändrat beteende sen hon började på dagis, läskigt för hon är sig inte lik :-/
Nu är Anders, Anna och Sara här. Vi ska käka ihop och förhoppningsvis se på schlager ikväll.
Imorrn blir det kalas. Då kommer det många från min hemstad. Skoj, och skoj för Emilia.
Sen till veckan är det dagis igen, fast mellan kl 8 och 9.30 denna vecka. Hon kommer vara helt slut.

Lillemor... va duktig du är, syns att du gått ner i vikt, och jag har verkligen på mig armbandet. så fint, Har du nån mall för det? vart så sugen på fler i olika färger :-D


Slut i ryggen..slut i huvudet, och det värsta är att jag kan inte ta nån sovmorgon imorrn :-/, så himla mycket som ska göras då :-S

Lägger in en bild på två sötisar:

1 kommentar:

Lillan sa...

Tack gumman :) Jodå jag har kvar mönstret och kan sy fler om du vill ha!