fredag 27 februari 2009

Ännu en värdelös lista

ÄR DU EN BRA FLICK/POJKVÄN: ingen aning, men jag tar hand om hemmet i alla fall.
HUR RAGGAR DU: Jag är rak på sak
VAD HETER DU: Tina
KALLAS: Förutom fula glåpord i mina unga dar så kallas jag inte för nåt.
VARFÖR: För kort och trist namn kanske
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, busat, promenerat, sålt möbel, tråkat och degat
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Jag ska nog söka jobb
VAD VILL DU HELST HA NU: Massor med pengar
VAR ÄR DU NU: I arbetsrummet

SAKNAR DU NÅGON NU: Ja det klart :-)
RÖKER DU: Nope, bara feströker.
SNUSAR DU: Nej och lär aldrig göra det heller
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: På alla hjärtans dag fick jag rosor
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ja inga alls, tråka lite kanske..är ensam
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: vita
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nej inte direkt
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mamma
VAD PRATADE NI OM: Maginfluensa

VAD GÖR DU JUST NU: sitter och svarar på konstiga frågor
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: hahahahaha ja tyvärr
ÄR DU BLYG: Ganska ofta
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Klockan ringde 6.30 så jag steg upp strax innan 9
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Det var i tisdags (24/2)
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jo jag gör alltid det
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Jo min sambo måste ju få sova nånstans också :-D

HAR DU GLASÖGON: Japp det har jag, kommer aldrig skaffa linser, glasögon döljer tröttheten ;-)
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Ume
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Jo till Emilia
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej det kan jag inte påstå
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Då folk inte tillåter andra att få ha sina åsikter
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Hjälp!
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Jenny:"haha ha tobba magsjuka nu?"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Det kan man säga

HUR SVARAR DU I TELEFON: Om det är nån man känner: Ja det är Tina. och om det är okänt nummer eller skyddat så svara jag: Ja hallå?
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Snoka runt på bloggar efter ovänner,vänner,bekanta,X,rivaler......ha ha ha
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Att blogga och att snoka runt på Tradera
HAR DU DVD-SPELARE? Ja det klart
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att jag ska dö så att jag inte får se min underbara dotter växa upp.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jag kan ha det, men har en speciell stil.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? *visslar* och tittar bort
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ryggen och axlarna

KLIAR DET NÅGONSTANS? Ryggen
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Oj undviker nog skrikiga färger
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Fick min första mobil då jag kanske var 16???
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Mannen i motionsspåret
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Pizza
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen, rumpan och händerna
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Jo ibland
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? *visslar* och tittar bort..

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Måste nog varit hösten 2004. Best time of my life.
VAD KÖPTE DU SENAST? 3 par strumpor
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja garanterat
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött, less och sexsugen
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart, lila, grått och rött
KAN DU LAGA MAT? Ja det kan man säga. Inte rädd för att testa nåt nytt heller
PLUGGAR DU? Nej bevare mig väl
ÄR /VAR DU AKTIV I SKOLAN? Nej jag avskydde skolan
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Igår? nja den var lugn och mesig
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jo men inget lyckat jobb, sen har man bara varit timvik.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Jag är ganska billig i drift :-$

Inga kommentarer: