fredag 13 februari 2009

Tråk

Är du beroende av din telefon?

Så fort du ser det här är du utmanad!


Var ligger din telefon när du sover?: bredvid sängen

Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier?:
Typ aldrig

Hur känns det när du inte har din telefon på dig?: Tomt, känner ofta i fickan om den inte är där.

Får du någon gång höra att du är en telefonälskare?: Nja..men en sms-idkare

Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen?:
Fick telefonen 12 juli 2007, antal skickade sms: 16633st

Hur länge har du haft mobilen?: 12 juli - 07

Hur många samtalsminuter har du ringt?:
22:02:15

Hur många inkommandesamtalsmenuter?:
97:25:29

Hur många telefoner har du haft det senaste året?:
1

Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig?: Nja Jenny kan påpeka om mitt sms:ande ;-)

Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg?: "Det gick bra! ska få träffa en doktor om 2 veckor o föra ett vul , för hon trodde att jag kanske är längre gången än 6v!"

Vad står de i de senaste skickade sms:et?:
"Jo den brukar ju avslöja. Men ibland vet jag inte vart han har huvudet nånstnas;-)"

Vem är överst listan över missade samtal?:
Arne

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?:
Päron hem.

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?:
Bvc Anna-Karin

Vad har du som bakgrunds bild?:
Emilia då hon står utan att hålla i sig.

Hur mkt batteri har du?: 43%

Vem är 8 på din kontakt lista?:
Arne

Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?: Marcus för han kommer med så sköna kommentarer.

Vem är den första på bokstaven "G" i din kontakt lista?: Gun

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?: Babylicious

Den bästa låten på din mobil? :
Scania V8

Den sämsta låten på din mobil?:
Achmed remix

Den första bilden du ser när du går in på dina foton?: En bild på Tobba och Emilia

Hur mkt är klockan när du gör detta?:
12:15




Jag hade så himla lite att göra....Tobba är bort på långkörning och jag sitter här..giv mig styrka

Inga kommentarer: