onsdag 4 februari 2009

Tralala


I love it. Det programmet har blivit... ja lite utav en ersättare nu då Desperate Houswives(DHW) har semester ett tag.

Ja bollarna är rullade nu. Så jäkla olika storlek det vart på allihopa. Men dom ser så goda ut.
Sen så kokade jag kaffe, för det ska vara kaffe i dom, lite grann i alla fall. Och för första gången så tog jag en liten kaka och en kopp kaffe och satte mig i soffan för att fika, och vet ni, det smakade inte ens gott.
Varför fortsätter jag dricka kaffe?? det smakar ju blaj!!

Nä nu ska jag göra de sista kalasinbjudningarna.
Går så lätt, och så är det skoj med, skulle egentligen behövt noppa ögonbrynen, lite vildväxta såhär på vintern( har inte orkat brytt mig egentligen)... men samtidigt så umgås jag inte med så många utanför lägenheten heller så det är nog ingen brådska. Promenerar ju bara så jag tror inte folk man möter i spåret hinner titta på just ögonbrynen.... jag hoppas inte det i alla fall :-S

Nej nu måste jag göra nåt vettigt.

ciao.

Inga kommentarer: