fredag 6 februari 2009

Jaaaaaaaaa



Ser ni?? Dom har inte sjunkit ihop... jag lyckades!!! och jag kom även ihåg bakpulvret :-) Tog lite extra för säkerhets skull. Jag har även då de hade svalnat glaserat dom med chokladglasyr... extra smarriga.
Nu har jag trott eller ej frysen full... dock inte av bara mat... alltså vet ni hur lätt det är att fylla en frys?? Hur lätt som helst, går på ett kick.
Imorrn är det då dax för middan.
Ingen 3rätters, fast att jag skulle vilja.
Utan till varmrätt:
Pepparrotspanerad lax med kokt potatis, senaps/pepparrots sås och grönsaker.
För mig blir det ingen potatis, men det är gott ändå.

Efterrätt:
Vaniljglass kulor/blåbärs och hallonsorbet-kulor i skål med flarn (kommer inte ihåg vad dom kallas).

Dryck:
Inget alkoholhaltigt tror jag. Therésè ammar ju och Fredrik.. ja han dricker ju öl vet jag, men både han och Tobba ska ju åka skidor på söndag förmiddag så dom ska nog inte få i sig så himla mycket ändå :-D

Sedan blir det schlager!!!!
Jippiiiiiii äntligen... Nu ska vi få se vilken fel artist som vinner i år igen..
Jäkla jury!

Tack Lillemor och Annika för de värmande orden. Klassinbjudan har åkt ner i arkivet och kommer aldrig upp nå mer. No way!! Ni är så söta. :-)

Nej om man kanske skulle ta och göra lite sen lunch :-)
Jag vet, jag har ingen karaktär. Har inga bestämda tider... Skärpning!!

Trevlig helg!

Kram!

1 kommentar:

Lillan sa...

Tips på en bra och nyttig förrätt: En halv avocado med sås av creme fraiche, fiskägg (caviar/rom lr vad man säger) och lite lök. Fyll hålet efter kärnan i avocadon med såsen. Snabbt, enkelt, gott :) Jag brukar äta en sån här till mellis :)