torsdag 19 februari 2009

Nu ska jag göra nåt som kräver mod

Förresten before I go. Är det nån som vet vart man mäter då man mäter midjan? När man ser på Anna Skippers program så mäter hon 2 gånger, men hon mäter på 2 olika ställen, så vart mäter man egentligen?
Här kommer en lista.. och det är med stort mod som jag delar med mig av detta till nån, men i och med att jag gör det så boostar jag mitt självförtroende lite granna.

Here we go!

**Startdatum**: 2009-02-14
¤ Reductil ¤ 10 mg.

Längd: 166.5 cm
Startvikt: 96.6 kg
Rumpa: 116 cm
Midja:

Delmål 1: 86 kg
Delmål 2: 80 kg
Delmål 3: 75 kg

Drömvikt: 60kg *haha* Drömma går ju

Vägning nr 1(fuskvägning för jag kunde inte hålla mig)
090219: - 1,4kg = 1,4 = 95.2 Rumpa:116 cm Midjan:

3 kommentarer:

Lillan sa...

Jag har hört att man mäter typ i höjd med naveln, men jag vet inte om det är rätt..

Anonym sa...

Jo, fast han såg rätt konfunderad ut, måste trott att man inte var riktigt klok(inte för att jag är det heller).

Jadå nu prenumerar jag på din blogg med!

Anonym sa...

Förresten så mäter jag midjan där det är som smalast, men sen mäter jag även vid naveln.

Tänka på att inte spänna måttbandet och slappna av, dra inte in "fläsket" för då blir det fel mått!