lördag 28 februari 2009

Giv mig styrka

åh jag blir så less.
Kommer hem efter att ha varit borta i 2 timmar.
Under den tiden har min sambo märkt av laxbiten i kylen som är min.

"kan man göra nåt av den?" "jag funderar på att äta nåt, men tror du fisk är okej att äta då man är dålig?"
Ja svarar jag, man kan steka den, koka den eller göra den i ugn.
"jo men nåt som är bra för magen"
Ja då ska du inte steka den, koka eller i ugn.
"jo just det"
han dricker lite blåbärs soppa och pratar om hur synd det är om honom (trött på karln, han pratar som om han vore döende) sen så tar han inte fram laxen utan stänger kylen och lägger sig i soffan med Emilia uppe på sig och fortsätter att se på tv..
Alltså förväntar han sig att jag ska laga till den där jävla laxen åt han.

Jag är väl inte hans jävla betjänt?
Gud är så le han.

1 kommentar:

Lillan sa...

sjuka karlar *suck* det är tur ändå att män inte har mens, fatta att då skulle världen stanna upp en vecka i månaden, det skulle vara ok att ha mens-semester om män hade det tror jag... :P