torsdag 12 februari 2009

Utmaning



Jag har fått en utmaning av Terese.


Regler
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Utmana sju personer.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

1: Jag är sms beroende. Jag sms:ar jämt. Och är telefonen tyst en hel dag så går jag igenom den och antingen läser gamla sms eller raderar lite sms som jag inte behöver ha kvar.

2: Jag tycker om att se på utförsåkning där dom faller. Om andra länder faller i backen så ökar det spänningen och Sverige kanske har en chans ändå. Faller sverige så blir jag bitter och tycker att Sverige suger på idrott.

3: Jag vill ha tvillingar. Ingen förstår varför, utan folk tycker att det blir så mycket jobb. Ja men tvillingar är också barn, inget barn är den andre lik.

4: Jag har sedan jag flyttade till Ume blivit mer ärlig, dvs jag är inte lika rädd längre för att säga vad jag tycker och tänker.

5: Jag drömmer ständigt om att få bli miljonär. En dag då jäklar :-)

6: Min stora last är att jag småäter. Speciellt efter storhandling. Men nu ska det bli ändring på det.

7: Tänkte ha en utav mina största hemlisar här. Men tog bort den, väljer att behålla den för mig själv tills jag känner mig redo att berätta.


Utmanar ingen speciell. Ni som känner er manade får anta den.
Jag har inte berättat alla sanningar jag har, men dom kommer sakta fram.

Inga kommentarer: