måndag 9 februari 2009

Visum


Visum till Foppaland. Krävs att man förstorar den för att se helt och hållet.

Gud så less jag är. Idag så var vi på det nya dagiset, först då vi kom in i lokalerna så trodde jag allvarligt att det var ett skämt, men det var så kalt och kallt. Men hon sa att dom skulle inreda det..och att dom hade en vecka på sig, så jag hoppas verkligen det.
Men personalen verkade trevlig. På kaninen där Emilia ska gå kommer det vara som mest 15 barn och 3 personal varav 2 är killar. Ganska ovanligt faktiskt.

Så vi håller tummarna på att det kommer gå bra. Sedan så sover barnen inomhus så det var ju bra det med.
Fast det klart, denna avdelning låg på övervåningen så att ta in alla barnvagnar i hissen, en och en är ju ingen höjdare, det förstår jag..så..

Sen har jag och Tobba bråkat sen han kom hem från jobbet. Som vanligt.
Jag vill ha egen tid utanför hemmet även kvällstid. Jag vill ha sex, men har inte fått varken egen tid och sex på hur länge som helst. Det är så jäkla frustrerande.
Jag är trött, jag jobbar så mycket - det är det enda jag får höra jämt.
Ja jag är också trött, jag jobbar väldigt många timmar med min dotter... jag gråter så fort jag tänker på det.. blir så förbannad.
Idag sa jag till han i bilen att om inte jag får nån egen tid snart utanför hemmet, utan att han ringer för att kolla vad jag gör eller för att "Emilia vill prata"..eller ringa för nån annan dum anledning plus att om jag inte får sex snart så finns det snart ingen anledning att fortsätta den här relationen. Det funkar ju inte. Han kan inte se att jag också mår dåligt, han kan inte se MINA behov, utan ska alltid tillgodose sina egna jävla behov..

Jävla egoist. Så fort jag påpekar om att jag vill ha egen tid och det här med sex så blir han alltid så sur och tyst. Det finns ingen som förstår. Ingen som jag kan prata med, för de jag har pratat med tycker att det bara är att prata med han, men det är inte så... Han är så egoistisk, precis som sin ena syster. Varför skulle han få just dom generna?
Grejt nu vart jag lessen också. Äh måste logga ut nu, går inte längre

1 kommentar:

Lillan sa...

Du får ringa om du vill, och jag lovar att inte säga att du ska prata med han *skäms lite* Det känns som det är det enda som jag sagt jue...:(