tisdag 10 februari 2009

fick en tid

Ja idag ringde jag en doktor som heter Maria. Förklarade för henne mitt problem med min förra doktor, det var inga som helst problem att byta läkare. Nu ska jag kolla upp möjligheten att få ta Metformin, och sen ska jag även kolla upp varför mensen är försenad, och kan inte hon det så ska hon skicka remiss till kvinnokliniken så vi får ett svar. Att vara utan mens i 3 månader är inte nådigt.
Ikväll kommer Anders och Anna över på fika. Ska bli skönt att slippa tänka på alla bekymmer man har.
Jo föresten. Jag träffade Susanne idag, hon är en tjej som svarat på min annons från tidningen Vi Föräldrar. Så idag var första träffen, vi hade kul och gick väldigt långt, så vi kommer att ses igen :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har köpt den på ikea, TROFAST heter den :)

Anonym sa...

hej hej! såg att jag var med bland bloggar värda att läsa :) va kul :)