torsdag 26 februari 2009

snodd lista såklart

Namn: Tina
Födelsedag: 10 December
Hemstad: Härnösand
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Blond än så länge
Längd: Ca166.5
Höger/Vänsterhänt: Högerhänt
Värsta vana: glömmer bort att äta
Stjärntecken: Skytten
Sko stlk: 40-42 beroende på skor
Är dina föräldrar skilda:nope dom är fortfarande gifta.
Kär? Jo
Skor idag: Vinterdojor
Din svaghet: Tar lätt åt mig
Dina rädslor: för många sådana
Mål för det här året: Att få ett jobb.
Mest använda fras på msn: Ensam, finns på sms
Det första du tänker på när du vaknar: Låt mig få somna om, snälla!
Dina bästa kännetecken: Bitterheten
När går du och lägger dig: helst 22 men oftast 24
Mest saknade minne: Så många minnen.

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Mindre
Hur vill du dö: I sömnen
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen aning
Vem är högljuddast: Vågar jag inte skriva här
Vem får dig mest att skratta: Du vet vem du är ;-)
Vem har du känt längst: Oj, Linnea eftersom vi är släkt också
Vem är blygast: Hmm... Therésè
När grät du mest: Oj...då min svärfar dog.
Vad är den bästa känslan i världen: Kärlek!!!
Värsta: Ångest!
Vart vill du bo i framtiden: I Ume eller i Kiruna
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min vikt så att man kanske hade varit populärare i skolan.
Hur länge tror du att du kommer leva: Jag är ju helt säker att med tanke på hur mycket hormonmedicin jag käkat genom åren så kommer jag få cancer av något slag..kanske 40 om jag har tur.

Har du någonsin:
Varit kär: Jo
Blivit dissad: jo
Rymt hemifrån: jo
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja det måste man
Skolkat: Ja det var en del på högstadiet
Sovit utomhus: Ja på en bänk i Falun en natt.
Gråtit i skolan: Ja det har jag.
Spytt i skolan: Inte vad jag kommer ihåg
Velat bli modell: Nej skulle aldrig fall amig in
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: hahahaha oooja
Sett en död människa: Ja 3 gånger.
Druckit: För mycket vissa gånger lite mindre andra gånger
Varit på scen: Ja, uppsättning i skolan, sen en gång då jag skulle ta emot guldmedalj med fotbollslaget.
Snattat: Nu förstår jag inte vad du pratar om ;-)
Varit full: *visslar oskyldigt*
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej

Du?
Svär: *visslar oskyldigt igen*
Sjunger bra: Va? nej knappast, men i duschen låter det bättre.
Dushar dagligen: Oftast
Tycker att du är attraktiv: Nej det tycker jag inte
Kommer överens med dina föräldrar: Jovars
Gillar åska: Nej det gillar jag inte
Spelar något instrument: Nej det gör jag inte
Äger en iPod: nope..MP3 kan jag stava till :-P
Går till kyrkan: jo då det är barndop, bröllop eller begravning
Sover med gosedjur: Nja har vuxit ifrån det
För dagbok: Jag bloggar ju
Dansar i regn: Nja inte direkt
Sjunger i duschen: ja det kan man säga, vart än jag duschar, även på iksu har jag märkt :-$

Vem var den senaste personen

Du nuddade: Emilia
Du pratade i tfn med: Beteendemedicins-tanten
Msnade med: Jenny
Du kramade: Emilia
Du skällde på: Tobba som vanligt :-P
Sportade med: Sportar själv :-(

Senast du

Skrattade: Idag åt min dotter
Grät: Ett tag sen, blivit stoneface på senare tid
Filmen du såg: Drillbit Taylor
Tuggade tuggumi: Idag faktiskt
Drog ett skämt: eh... är inte hela jag det då? varje dag då ;-)
Sång du sjöng: Jag ringer på fredag

Inga kommentarer: