onsdag 18 februari 2009

Den här bjuder jag på

Bilden är från sommaren 05. Men ser ni till vänster om mig vad som finns där :-D

Tio frågor om dig själv

namn? - Tina Helene Bylund
när fyller du år? - 10 December.
några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Inga hål nånstans(tolkning?) men har 2-6 tatueringar.
vad har du på dig just nu? - En mönstrad kjol och en grå top.
vilken årstid är bäst? - Helt klart vintern. Jag tycker inte om värme så mycket.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Den perfekta morgonen tillbringar jag antingen på Iksu eller i sängen med hopp om sovmorgon.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Oj... mina bröst..de är de enda jag känner duger...
vad är du bra på? - Baka bullar, byta blöja och sen en hemlig grej jag inte kan skriva här *haha*
vem älskar du mest på denna jorden? - Emilia såklart.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Som det ser ut som nu så gärna själv för då slipper jag använda öronproppar.

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Har ingen bestämd bästa vän, sånt funkar inte längre.
vem vet allt om dig? - Ingen egentligen kan jag säga. Har mycket hemligheter. Känner inget förtroende för nån att kunna berätta allt.
vem är den roligaste av dina vänner? - Oj... Just nu känner jag att Therésè och Fredrik är det för dom har vi umgåtts med mest ett tag.
vem är snyggast av dina vänner? - ******* och Linnea helt klart.
vem är mest partyprisse? - Måste bli Linnea då..
vem är den du helst har filmkväll med? - Hmm... Linnea
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Linnea helt klart :-P
vem röker av dina vänner? - Lillemor är det enda faktiskt. Fast om hon röker nu vet jag inte.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Linnea...

10 frågor om din familj

vem står dig närmast? - sambon, vi har levt ihop ganska länge nu.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Både ja och nej.
vem är farligast i din familj? - Garanterat jag. Jag är inte så pryd och gillar utmaningar.
vem ser roligast ut i din familj? - Haha inga kommentarer.
vem är coolast? - Felix så klart.
har ni något husdjur? - Nej för sambon är allergisk.
vem har du mest gemensamt med? - Vet inte.
vem står för underhållningen? - Emilia i nuläget helt klart :-)
vem sover du oftast med? - Sambon...
roligaste kvällen med familjemedlem? - oj...svårt att säga

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Klivit upp för tidigt. Ätit frukost, matat dottern, busat med henne och lagt henne igen.
har du varit glad idag? - Jo det har jag väl.
har du varit ledsen idag? - Nej det har jag inte.
har du gjort något bra idag? - Nej inte än
vad ska du göra nu? - Lägga mig på sängen tror jag
har du gjort något dåligt idag? - Jo det har jag hunnit med.
vad har du ätit idag? - 2 kokta ägg och ett glas apelsin/jordgubbs juice.
har du duschat idag? - Nej inte än
är du trött nu? - JAAAAAAAA!
vad händer imorgon? - Imorrn kommer Johanna över på lunch så att kidsen kan leka av sig.



Utmanar dom som känner sig manade.

Inga kommentarer: