tisdag 10 februari 2009

Utmaning


När man har en blackout för tillfället så kan jag ta en utmaning.

Har blivit utmanad utav Annika

Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jaget, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
allehanda, Pernilla Wahlgrens blogg och youtube
2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Garanterat både och.
3. Kan du spela något instrument, vad?
Nja har alltid velat spelat saxofon eller cello, men det enda instrument jag kan hantera är väl Guitar Hero :-P
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Det beror på, men i snitt 45 minuter... sen så att bara läsa bloggar kan ta uppemot en timme
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Pernilla Wahlgren och Rafael Edholms bloggar läser jag, dom uppdaterar sin blogg minst 1 gång per dag.
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Nja det blir nog Pernilla ändå. Hon skriver bra, är ganska rolig.
7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Damm kan man ta det?*haha* nej vad samlar jag på? Barnkläder? Viktiga papper? jag vet inte
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Nja det beror på... är ofta en mes..
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Jim Carrey filmer eller i serieväg får det gärna vara sex and the city, Desperate Houswives..sånt som förgyller den gråa vardagen :-)
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Oj det var svårt...jag gillar att se på skidsport, främst då dom åker utför och gillar att se då dom åker omkull, svenskar som utländska. Antingen så ökar spänningen och Sverige får mer utav en chans eller så får jag chans att säga hur dålig Sverige är på sport :-D

Jag utmanar er alla som läser och känner er manade!

Inga kommentarer: