onsdag 4 februari 2009

Handling idag


Handlade idag, lite mat och inför helgen och så. Fick denna idag.
En Zoegas kaffeburk. Jag gillar dessa burkar.
"Köp 2 valfria Zoegas och få en burk på köpet".
Så jag köpte ett kaffepaket.
En mycket fin burk. Eftersom jag inte har en strösocker-burk av nåt slag så fick det bli denna istället som får ha hand om sockret. Det blir nog bra ändå.
Ska baka negerbollar nu. Sedan ska jag se på Dirty Sexy Money, vet inte varför, men har börjat gilla den serien, sedan dusch och sedan i säng.
Imorrn är det..... torsdag var det ja. Då ska vi på Bvc med Emilia. Ska troligtvis (eller med ganska stor säkerhet) få en remiss senare till Ögon, hon är tyvärr lik sin mor där, skelögd. Hoppas bara att med dagens teknik att hon blir helt fri från det, jag är ju inte det :-( Vilket syns främst då jag är trött.

Sedan ska vi handla på coop vissa grejor som inte finns på Ica tyvärr.
Nu har det snöat väldigt länge.. så fint så :-)
Tog en promenad med grannen idag... stärkande och härligt.
Lördag... 3 dagar kvar... återkommer med detaljer imorrn :-)

Nä bäst att man börjar baka.

Inga kommentarer: