fredag 13 februari 2009

Uttråkad

Min sambo fick tidigt idag en körning till Gällivare.
Han ringde vid 18tiden då han hade kommit dit och lämnat av sista kunderna.
Så han kommer hem imorrn. Antingen så sover han där över natten eller så kör han hem efter att han har ätit... don't know än. Det visar sig, hur som haver så dyker han upp imorrn nån gång.

Vad gör man?
Så jäkla uttråkad... skulle behöva duscha.. kanske ett varmt bad måntro??
Har inte tagit mig ett bad sen 8 veckor efter Emilias födsel. Så det är väl dax..
hmm ja ryggen känns ju inge vidare efter en stresspromenad idag med vagnen.
Jag skulle ju hämta ut nya medicinen. Tänker att jag går på sjukhuset och hämtar ut den för dom har ju allt så slipper den beställas.
Kommer dit..står och hoppas på att inte få den sura tanten med brunt hår och röda glasögon för hon lyckas jag oftast få. Slipper henne tack och lov.
Får en snäll dam..som säger att medicinen är slut, men går att beställas, jag frågar då om hon kan kolla om den finns på nåt annat apotek i närheten. Typ Ålidhem.. hon kollar... Ja där fanns dom, hade jag vetat det så hade jag inte behövt gå så långt för pillerna. Efter nästan 2 timmar så är jag hemma igen. Ryggen värker såklart..först av halkan men också av tung vagn.
Nu sover min kära dotter. Hon har dessvärre börjat hitta av-knappen på datorn :-S

Nu har det ringt på några skummisar igen, det är 4 dan irad nu. Då dom ringde på andra gången så öppnade Toba den gången och frågade vad 17 dom ville, dom ville titta på lägenheten eftersom den var ledig, men det var lägenheten mitt över som är ledig och det sa han då. Men dom kommer fortfarande hit och ringer på....suck... jag öppnar inte, jag tänker inte öppna nu för folk jag inte känner ju. Jag har gjort det 2 gånger...gör inte om det.

Nä nu ska jag kanske lägga mig i badvattnet och sträcka ut ryggen... who knows. Uttråkad är jag..

ciao

Inga kommentarer: