tisdag 26 maj 2009

Arg

Är arg så jag kokar, gråhåriga gubbar med glasögon ska fan inte cykla..dom kan inte högerregeln. Inte köra bil heller för den delen.
Gud man får ju hjärtat i halsgropen titt somt tätt.

Nej nu ska jag stryka... lugna nerverna..höll på bryta ihop på dagis i morse, hur pinsamt hade inte det varit då? Åh det är så svårt nu, tösen bara slås och klöser mig...jag vet att hon ibland blir väldigt exalterad, och inte har lärt sig det där med att "stryka fint" på typ kinden, men då hon blir arg också så slås hon ju, och jag vet absolut inte vad jag ska göra.... Jag måste kolla på dagis om hon gör det mot nån annan också typ mot nån av de andra barnen, för om inte så är det ju bara mig *snyft*. Känner mig som en dålig mamma. Älskar mitt barn över allt annat, men vet inte hur jag ska göra. För varje dag tappar jag energi och kraft.

Igår kom de beryktade pippi-sandalerna som jag vunnit på Tradera, hon ville inte släppa dom sen hon fick på sig dom, dom satt perfekt på henne, är supernöjd verkligen, helt klart värt pengarna.

Inga kommentarer: