lördag 23 maj 2009

Tråklördag

Lördagen hittills har varit så jäkla tråkig.. jag dör av tristess. Städningen blir aldrig av, har en dotter som... ja...vill ha sjukt mycket uppmärksamhet... jag har hela dagen gått och väntat på regn.
Jag vill verkligen ha en symaskin, tänkt vad jag skulle kunna prestera.
Jag "råkade" vinna ett par superfina pippi-sandaler igår på tradera, dom vart lite dyrare än vad jag tänkt :-O

"Råkade" = Jag hade lagt ett bud på 150 kr, men en annan person la ett högre bud på 151kr.. jag väntade tills det var 5 minuter kvar så chansade jag och la ett bud på 160 för jag tänkte: den här personen har väl lagt bud på minst 160 så om mitt bud inte är vinnande då så lägger jag ner det.
Fuck tänkte jag då jag såg att jag hade högsta bud på 156kr. Gick och bäddade rent i dotterns säng och sa till mig själv:"På ett sätt så hoppas jag att det är nån som budar över för det vart kanske lite mycket pengar, men bara för att jag tänker så, så lär nån inte göra det"
Tänkt och gjort så går jag och kollar efter renbäddningen... Fuck.. ingen budade över... sambon vart lite:"har vi råd med detta den här månaden?".
Jag räknade på allt jag sålt och sa att vi skulle gå plus. Men funkar det inte så kan vi alltid sälja dom på Tradera igen sa jag då.

Nä har inget mer att rapportera... medicin-tagningen går tokbra.. hon sitter stilla och man hör hur hon andas tydligt ett par andetag mellan puffarna. Och jag tycker faktiskt att hon på kort tid blivit jättebra... har inte hostat nånting idag faktiskt och vi började med det igår. Super...

Kram på er

Inga kommentarer: