fredag 8 maj 2009

Fabulösa fredag

Fredag idag... än så länge har man inte fått nån fredags-fräckis på mobilen, i och för sig så fick jag faktiskt ingen förra fredagen heller, första gången tror jag.
Lämnat tösen på dagis. Tycker personalen är så skön där, har humor..dom skrattar och det roliga jag säger i alla fall så då måste dom ha humor ;-)

Nu ska jag ...ja inte sy upp gardiner eftersom jag inte har nån symaskin, men har köpt nåt band av något slag som man kan stryka fast typ så ska passa på nu då hon inte kan vara där och dra i gardinerna typ. Sen kommer nog dagen flyta på i det lugna, ska hålla koll på tradera-auktioner vid 11tiden. Måste införskaffa skor åt tösen så nu jäklar. Ikväll blir det grillning. Får se hur sent vi får äta denna gång. Min sambo är så att säga ringrostig på att grilla kan jag säga.
Min sambo brukar ofta säga saker ur en rik mans syn på saker. Tex i morse då vi skulle åka iväg med Emilia så tog jag henne och han tog papperssorteringen och resterande skräpet. Så säger han:"Jag slänger lådan till grillen, för går grillen sönder så slänger jag den och köper en ny".

Ibland funderar jag på om han inte lever eller försöker leva över sina tillgångar.
Jag bakade igår kväll, luktade choklad i hela lägenheten, hoppas att den spreds ut i trappen också för det brukar stinka skum mat ifrån nya grannarna.

Hmm.... fick traderagrejor igår också. Shorts och t-shirt till Emilia..denna tshirt kanske ni känner igen, min jakt efter den är äntligen slut. *Mohahaha*

Inga kommentarer: