onsdag 13 maj 2009

Listan värd att göra


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
Himlen runt hörnet

2. Kommer du komma långt i livet?
No Limit
3. Hur ser dina vänner dig?
Don't trow your love away

4. Kommer du gifta dig?
S.O.S


5. Vad är ditt livs themesong?

Jag mår illa


6. Vad e din livshistoria?
En sång om sorg och glädje

7. Hur är skolan för dig?
Varför är där ingen is till punschen?

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Sockerbagaren

9. Hur kommer imorgon vara?
Blue Christmas

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Heaven

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Elva dromedarer


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Hero

13. Hur är det med ditt liv?

Sabotage

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Här kommer Pippi Långstrump

15. Hur ser världen på dig?

Varning på stan

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Yes sir, I can boogie

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Det är ett trafik-troll

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
R U Legal Yet?

19. Vad brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
När juldagsmorgon glimmar

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Här dansar Herr Gurka

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Go for the soul

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Tre pepparkaksgubbar

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
The light is always green

24. Vad är några tips till mig?
Joddlarskolan

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Köpråd

Inga kommentarer: