lördag 30 maj 2009

broarna runt

Japp jag tog en sådan prom idag med. Har kommit så långt som till kungsgatan. Solen gassar. Det som får grenarna att röra sig känns knappt. Jag har för första gången vågat mig på att bära ett hallonrött linne med min favorit-gråa kjol och till det ett par svarta gympadojjor, japp ni läste rätt, riktigt white trash känner jag mig. Men det bjuder jag på för det är så varmt. Mötte för en stund sedan en dam som gjorde att jag svettades lite extra. Hon hade snowjoggings. Lång tjock kappa och en nätt liten basker. Har bestämt mig för att innan sommaren är slut så ska jag ha gått ner 12kg minst, blir det mer så ser jag det som ett plus. Nästsista biten hem är uppför. And I hate it. Märker nu i speglingen i telefonen att jag är ganska blank i ansiktet, ja ja det bjuder jag på. Åh först vid sjukhuset så börjar det äntligen fläkta, kan man bosätta sig här då? Nej bäst att fortsätta innan det blir en Marilyn Monroe ;-) kram

Inga kommentarer: