torsdag 14 maj 2009

Love Fem myror

Hmm... Hon hade gått upp i vikt i alla fall, men hon ska få börja med bricanyl och se om luftrören vidgas nånting.
Ska hämta ut medicinen i morgon. Hittills har all medicin gått bra att ge, men tvekar över denna måste jag säga.

Dagen har varit lugn annars. Har en sambo som gillar att sova, och som MÅSTE ha sin skönhetssömn för annars blir han så otrevlig säger han. Så jäkla osocialt. Först så kommer han hem typ mellan tolv och ett på natten, direkt i säng och sover. Upp vid 7 för att hjälpa mig på morgonen med Emilia. Sen så sover han typ resten av dagen känns det som tills han ska börja jobba igen, och så gnäller han på att han inte hinner nånting. Men sluta sova då!!! Han behöver ju inte sova så länge ju.

Hon åt ärtsoppa idag. För att vara säker på att hon skulle äta upp den så blandade jag ner broccoli och ärtor som hon älskar. Men hon slukade allt. Helt otroligt, men då har hon fisit som en gnu i kväll också :-D
Då jag var på Ica Maxi sist och handlade så köpte jag en ny Mascara eftersom ..ja ni vet ju vad som hände med förra mascaran :-D
Men har inte hunnit fota den än, men den är superbra. Inga klumpar och ögonen framhävs på ett helt annat sätt.

Jävla grannar... får man säga så?? Flytta!!! dom lever om så förbannat. Väcker barnen (Emilia och Albin).
Tydligen så är det så att då man pratar i ett trapphus så måste man bara stampa med fötterna och skrika åt varandra istället för att tala i normal ton. Visst är det härligt. Mellan kl 10-23 så är det liv i luckan. Flytta!!!

Jo idag kom en traderavinst:




Nu ska jag bara hitta en kjol eller ett par shorts till denna så är sommaren räddad.

Inga kommentarer: