söndag 10 maj 2009

Snodd lista :-D

Snodd utav Hanna ;-)


FRÅGOR O SVAR OM MIG

Stänger du av mobilen när du sover? Japp, har hemtelefon som folk kan nå mig på i akutfall, och har jag den på så finns det en underbar ljudlöst-knapp och vibrator :-D

Vem såg dig naken senast? Emilia

Hur såg du ut på högstadiet? Tillräckligt för att inte få vara med dom populära tjejerna, funkar så än idag

Hur kommer du se ut om tjugo år? Oj jag vill nog inte veta

Hur var du på dagis? Jag fick inte gå på dagis, min mamma skulle prompt vara hemma med alla barnen. På så sätt såg man aldrig till pappa under uppväxten.

Hur är du att ha som arbetskamrat? Trevlig, hjälpsam, skämtsam, tyst i början..

Har du celluliter? Ja vem f*n har inte det som har fött barn?

Biter du på naglarna? Nej jag kan inte det faktiskt.

Har du något handikapp? Nja.. har glasögon, men har inget grovt synfel, ska ha dom då jag kör bil eller se på tv eller läser, men sen så döljer glasögon de värsta påsarna under ögonen också :-D

Är du rädd för att få hängbröst? Nej det är jag inte, nu kunde jag inte amma då, men det är en del av naturens gång, man får hitta lösningar i värsta fall.

Tror du att gud är en man eller en kvinna? Ja du....vore skoj om han vore transa ;-)

Svär du? Ja tyvärr, men det har minskat sen jag fick en dotter som börjat lyssna på vad man säger ibland.

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja det är jag, och det tycker inte mamma om, hon brukar säga: "Har jag inte lärt dig nånting?" :-D


Hur homo är du på en skala 1-10? En 3 eller4 kanske ;-)

Tror du på utomjordingar? Nja jag vet inte... mycket tjafs om det på 90-talet, men inget jag tror på i dagsläget.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Kycklingsallad

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Ärtsoppa eller bruna bönor.

Har du blivit arresterad? Japp

Ljuger du? Ja ibland så är det bra med vita lögner

Har du kysst en polis? Ehh... nej skulle inte tro det

Är du rädd för Securitasvakter? Nej inte direkt, då jag var gravid så höll jag på att få en parkeringsböter utav en, men jag sa förlåt 2 gånger så jag vet inte om det var det eller tjockismagen som gjorde det.

Har du någonting att dölja? Ja det har alla, tro mig. Även DU!!

Vad har du på din nyckelknippa? Hemnyckel, cykelnyckel, hänglåsnyckel till förrådsdörren, en nyckel jag inte använder och själva nyckelknippan sitter fast i ett band med texten: "Dont Drink And Drive" från vägverket.

Är du/har du varit gift? Nej tack och lov inte.. men det kanske kommer.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nä inte nu då man har barn kan jag säga,

Kan du laga cyklar? Nej är mer händig på mobiltelefoner av alla de slag.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Definitivt Desperate Houswives. So much drama...Prefekt!!

Inga kommentarer: