måndag 11 maj 2009

Självklart snor jag även denna

Har stulit den här listan från Johanna

Vad heter ni?

Tina och Tobba

Hur träffades ni?

Typ på jobbet, kan man säga så?

Hur länge har ni varit tillsammans?

4 långa år

Är ni förlovade?

Japp

Bor ni ihop?

Jo det kan man säga :-D

Har ni barn?

Ja en liten dotter

Har båda körkort?

Jajjemän

Isåfall, vem kör bäst?

Jag kör bäst då jag är själv i bilen, och han kör bäst då jag är med :-O :-D

Kommer du ihåg er första kyss?

Ja den går inte att glömma, var pretty wasted då

Vem sa "Jag älskar dig" först?

det gjorde han via blombud, men sen så tror jag att jag sa det till honom först

Vem är äldst?

Sambon... det skiljer ändå 15 år

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är skytt och sambon är lejon

Vem fyller först på året?

Det gör sambon i augusti

Håller ni i handen på stan?

Sen man fick barn så har det försvunnit.. men vi gör det ibland om hon är på dagis eller så

Vem är längst?

Sambon, men det skiljer som mest 5 cm

Vem sjunger bäst?

Helt klart jag, för jag sjunger jämt..sambon är för blyg för det

Var nån av er oskuld när ni träffades?

Nja..oskuld är väl att ta i...

Kände ni varann innan ni blev ihop?

Nja inte direkt

Vad har ni gemensamt?

En del saker...men tack och lov inte allt

Blev du kär i första ögonkastet?

jo det tror jag

Har ni någon speciell låt?

Nja vi hade väl nån låt med Shirley Clamp, men tror vi lyssnade oss less på den under första året tillsammans så vi har väl ingen direkt.

Har ni några "frikort"?

Nä det har vi inte

Har ni stora framtidsplaner?

Jo kanske det ;-)

Har ni gråtit i varandras armar?

ja det har vi

Har ni varit utomlands tillammans?

Nja till Danmark ;-)

Vilket är ert bästa minne?

Förutom dotterns födsel så är Danmarksresan helt klart minnesvärd

Vem lagar bäst mat?

Jag helt klart, han lagar inte mat *suck*

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Slappar framför tv:n eller idrottar framför wii:t

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?

Det var länge sen nu

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?

Nja trodde det, men högst 100 meter

Blir du lätt svartsjuk?

Ja förut, men inte på samma sätt längre

Brukar ni bråka?

Ja vilket par gör inte det?

Ringer eller SMS:ar ni mest?

Jag sms:ar för jag har gratis, och sambon ringer för han ringer gratis

Vilken är hans finaste kroppsdel?

överarmarna

Brukar nån av er prata i sömnen?

Ja det är nog jag det, brukar tydligen i perioder surra en massa oklara saker.

Inga kommentarer: