torsdag 7 maj 2009

Dagen som varit

Helt otroligt. Nu kommer vi hem efter ett tag ute, vi har monterat på cykelstolen så att hon kan följa med på cykelturer. Hon var helt galen i den. Ville inte hoppa av alls. Sedan bort på Olssons tyger och hamstra..nej inte riktigt, men hittade jeanstyg i alla fall. Sen på Westside och käka lunch, där lyckades också Emilia tyvärr slå tänderna i trädisken men det kom bara blod och inget mer som tur var, kunde ha gått riktigt illa om inte ägarens fru fångat upp henne..Och från Westside hann vi knappt rulla särskilt långt förrän hon somnade i stolen, trött efter alla äventyr som varit.
Sambon bar in henne och sov fortfarande, jag kunde byta blöja och hon sov, kunde till och med lägga henne i sin säng trots att ögonen öppnat sig och hon somna. Gullhönan min. Hoppas hon sover länge nu, så både hon och jag hinner vila ut :-D

Ska på ett möte på måndag, först ska jag få delegering på måndag och sen ska vi på ett möte som kommer kosta 500kr. roligare kunde man ha haft för dom pengarna. Så jag måste komma ihåg imorgon att förlänga hennes dagistid på måndag så att vi hinner.

I morgon ska vi cykla lite och grilla :-D det som saknas nu är en eller 3 kalla öl :-D

Nä nu ska jag småpyssla lite.

Ciao!

1 kommentar:

Fangoria sa...

Hej!
Förlåt att jag inte hunnit svara tidigare angående besöksräknaren!
Ser att vi inte har tagit den från samma sajt, om du klickar på mina siffror i räknaren så kommer du till Susnets sida där du kan få egen räknare, tror det går att skriva in så den räknar från det besökarantal du har nu, och du kan sätta in flera räknare (för totalt, dag, månad, vecka och online just nu). Du får HTML-koder att klistra in.
Hoppas det går bra!! =)