fredag 22 maj 2009

Träsmak

Då jag hade suttit i 2 timmar så var det då min tur, märkte det att alla som skulle ta spruta av olika slag eller ta ett sånt där PPD-prov blev uppropade av samma människa. Då det var min tur hade jag nästan somnat av träsmaken i arslet så jag röck till då hon ropade mitt namn. Då jag kommer in så sticker hon i armen. Alltså den människan har tagit hand om alla människor som hon har ropat upp. "Drop-in mellan 8.30-9.30" My ass kan jag säga.

Ja så det vart ju ingen resa idag. Kom hem så sent efter att jag hämtat ut min nya medicin och Emilias nya inhaleringsmedicin, Och fattig vart man.

Nä nu har jag sammanställt alla Tradera-försäljningar (7 st) så nu inväntar man bara pengarna då och sen har jag även beställt sånna här mailingbags, hur praktiskt som helst, och sen så tar dom ju ner fraktkostnaden också.

Nej nu vill tösen ha mat.

kram

Inga kommentarer: