lördag 9 maj 2009

dröm

Jag drömde en del mardrömmar i natt och nu på morgonen.
drömde att mamma och pappa var barnvakt åt Emilia, jag drog av nån konstig anledning iväg till Ö-vik och där träffade jag på en tjej med 2 eller 3 barn, dom skulle åka med en buss till långt åt skogen nånstans. Barnen kommer på bussen men inte hon så jag lovar att skjutsa henne. Sätter upp GPS:en som vi tydligen hade i hanskfacket. Vips så vaknar vi upp hon och jag hos nå bagare. Dom har ställt ett kakfat med nånting som ser blått och gott ut på min bröstkorg. Bagarna kollar skeptiskt på oss. Jag ser en bild över en karta där man ser våran rutt utmärkt med vita stift. Tydligen var vi i Ryssland. helt plötsligt så hoppar en av bagarna på mig, håller fast mig på nåt sätt och samtidigt proppar munnen full av dessa blåa kak/bakelser och gör en massa konstiga ljud och ser skräckinjagande ut..... sen tack och lov så vaknade jag ur den drömmen tänkandes på Emilia.

Inga kommentarer: