torsdag 21 maj 2009

Kvällen

Ja det var ju mulet idag, under eftermiddagen så sprack det upp men det blåste fortfarande lite kallt. Nu är det mulet igen, åkte under kvällen och handlade på Maxi, måste ju säga att jag hade kjol och mulet väder framhäver inte mina ben direkt.
Mina bleka ben var ljusare än färgen som märker ut parkeringsrutor. Så illa är det, men men man får vara glad ändå och verkligen steka sig i solen då man väl har chansen.
Samtidigt som man går och handlar så är man via mobilen inne på tradera..(måste in på rehab i sommar).
Det är så typiskt, vart strul då jag skulle lasta ur varorna ur bilen hemma så nu då jag kom upp så hade jag missat en väldigt viktig auktion med en krona *snyft* Det är så snopet.

Jag hade även auktioner som gått ut..kläder som sålts..så hoppas man får in pengar på kontot innan helgen så får dom kläderna i början av nästa vecka redan. Vill leverera så fort som möjligt... och hittills har jag bara fått positiva omdömen.

Nä nu ska jag ta med mig skvallertidningen och gå på dass och sen hopp i säng känns det som. Slut i nacken.
Usch...vägdag imorrn....ser ingen ljusning denna vecka.

Inga kommentarer: