söndag 17 maj 2009

jäkla norge

så jäkla kul att norge vann igår. Men vinsten ställde till med problem. Då jag skulle somna så nynnade jag på låten. Då jag vaknade så nynnade jag på låten. Under hela frukosten så småsjöng jag på låten. Tills dom spelade den på radion, då fick jag sjunga ut. Så nu är det relativt lugnt. Jag skriver nu direkt från balkongen. Försöker få färg på min stackars bleka kropp. Det går sådär. Benen är alltid svårast och överkroppen så jäkla lätt. I nulaget så undrar jag. Hur hade det gått om vi skickat caroline af ugglas? Hade vi kommit totalt sist då eller hade vi faktiskt kommit bland de 10 bästa? We will never know. Vem ska bli syndabocken i är? Vilka ursäkter kommer vi få höra? För i år kan vi inte skylla på den svenska juryn, för dom ville ha Måns. Vi har haft sånna jävulskt dåliga placeringar, men denna gång är den sämsta på länge. Nä det är väl Tingelings fel ;-) Igår så sms.ade jag i sedvanlig ordning med grannen under. Skickade även en bild på henne via bluetooht. Det gick, och det är så häftigt. Sen att hon inte hitta åt bilden det rår inte jag för :-D ja hon är för rolig. Idag hade det gärna fått regna känner jag. Shit ser att jag skulle behöva raka benen. Vinterpälsen är fortfarande kvar. Men med en frånvarande sambo och ett aktivt barn så hinner man inte alltid. Nu börjar solen nå mina armar. Har smörjt mig denna gång, glömde det sist så jag brände mig så pass att jag fick blåsor på den ena axeln. Lite äckligt. Snart får man inte glömma bort att smörja in dottern också. Igår så cyklade vi runt nydala. 8.5km. Emilia somnade i stolen och sov större delen av turen. Ska sedan lägga in en bild som jag fotade under turen :-) ja jag vet, jag har dålig humor. Åh vad jag vill tatuera mig. Vill förstärka mina tassavtryck, sedan vill jag göra flera i anslutning till dom jag har. Skulle inte förvåna mig om brorsan går på den stora finalen i maj nästa år. Hans svärmor bor ju i Oslo. Lucky bastard! Usch måndagen innebär stress på morgonen. Hon ska på dagis och jag ska försöka få tag på min läkare mellan 8 och 9. Halv 9 så måste jag vara på infektionskliniken för att ta ett prov inför sommaren. Usch är så kass på att stressa rätt. Nä nu är solen snabb, så nu var det dax att stekas lite. Ciao för en stund.

Inga kommentarer: