söndag 10 maj 2009

Fika i solen

Så nu sover Emilia på balkongen efter en hård dag för henne *hahaha*
Vi var på en skoaffär och köpte skor till henne. Dels att ha på dagis (dock fanns det inte storleken som jag ville ha på ett annat par) och dels ett par foppa-tofflor typ att ha i sommar och typ inne.
Sen efter det så var det våran tur att ha med fika då vi hade date med grannarna, och det var ju knappast ett problem från våran sida :-D
Så vi satt i äventyrslekparken och fikade. Emilia fick testa på både det ena och det andra där i lekparken. Men kul hade hon. Sen precis innan vi kommit hem så somnar hon sittandes..stackarn, hon var helt slut :-D

Fredrik och sambon bar upp henne istället för att ta hissen som låter, och sen bara att rulla ut på balkongen. Väldigt praktiskt.

har passat på att stryka och gömma stövlar under tiden.

Jo jag har bestämt mig nu. Från och med i morgon så ska jag cykla till dagis och från dagis på morgonen och sedan hem och käka frukost. Då borde man ju bränna bäst? Hem är det ju drygare för då är det ju uppför hela vägen i stort sett. Jag måste verkligen hålla detta nu. Hitta motivationen att lyckas.
Whats your löjligaste bilresa?

Sambon pratade med hon som körde in i GULlan i fredags. Det kommer bli via försäkringsbolaget som det kommer tas, och det är ju skönt, då får vi nylackad kofångare :-D
Det komiska är ju att till hösten så ska hennes barn börja på samma avdelning som Emilia på Tomtebo.
Det blir väl en rolig historia..."Hur träffades ni?"
"Ja det började med att hon körde in i våran bil..." *haha*

Bävar för i morgon. Ska på ett 500kr's besök i morrn. Fattar inte varför det ska kosta så dyrt, men det blir ju nåt bra utav det istället, men just nu är jag nervös inför det.

Inga kommentarer: