söndag 24 maj 2009

Seg-söndag

Söndagen hittills har varit himla seg. Ständig oro över morgondagen. Första egna arbetspasset sedan februari 08. Nervöst. Hade det varit på Attendo hade jag varit lugn ändå, för dom har ett bra system, öppna kollegor och de flesta har jag ju varit hos där så rutinerna där sitter faktiskt kvar, men nu på ett nytt ställe i och för sig över sommaren bara så känns allt osäkert. Det var ju så länge sen ju. Har planerat det att då jag fått nästa barn (när det nu blir) så ska jag ut och jobba tidigare, alltså timvika redan från då barnet är 2 månader. För att inte glömma bort och för att spara dagar också dessutom.
Var ut och gick under förmiddan, men solen var så himla varm, trots att jag hade kjol och i och för sig linne och tunika, men ändå..asvarmt.
Dottern och jag ska äta kött-soppa idag.. hon tycker ju om soppa så då ska vi mumsa på det och städa ska vi göra också. Inte så roligt, men det är ju söndag. Måste aktivera mig så att jag inte känner mig så nervös.
Så mellan 7.30-15 i morrn kan ni ju tänka på mig ;-)
Efter jobbet så ska jag om det regnar hämta dottern på dagis, regnar det inte så ska sambon göra det med cykeln. Och då ska jag till infektionskliniken och visa upp armen, resultatet efter stickningen i fredags.

Nä nu vaknade dottern, dax för lunch

Kram

1 kommentar:

Fangoria sa...

Åh nervöst!!
Lovar att tänka på dig!